czwartek, 8 sierpnia 2013

Usher dziękuje za uratowanie syna!


Jego syn prawie utopił się w przydomowym basenie.
Usher przerywa milczenie w sprawie niebezpiecznego wypadku syna, Ushera Raymonda V. 5-latek niemal utonął, po tym jak doznał kontuzji ramienia pływając w basenie na terenie posiadłości w Atlancie.

Malec od tego czasu przebywał pod intensywną opieką i jego stan uległ znacznej poprawie.

W oficjalnym orzeczeniu Usher pisze:
"Jestem bardzo szczęśliwy mówiąc, że mój syn Usher V ma się dobrze i odzyskuje zdrowie. Jestem cały czas obsypywany modlitwami i życzeniami zdrowia. Chciałbym podziękować mojej ciotce Renie, jak i lekarzom i pielęgniarkom, którzy są przy nas non stop. Chciałbym szczególnie podziękować dwóm mężczycnom, którzy uratowali życie mojego syna, Eugene'owi Stachurskiemu i Benowi Crews. Są prawdziwymi bohaterami, jestem im bardzo wdzięczny."

Ex żona artysty i matka dwójki dzieci, Tameka Foster, poszukuje tymczasowego nadzoru nad chłopcami argumentując tym, że nagroda Grammy nie zapewnia odpowiedniej opieki.